Se débarrasser des mémoires troublantes

• Evenementen
  • Lessen, stages en workshops
  • Toegankelijkheid
Meer beelden tonen
Wat is geschiedenis? Wat gebeurt er op het toneel en wat gebeurt er in het leven? Een pop als een dubbelganger stelt tijden en ritmes voor om deze momenten en ritmes te acteren of gewoon te beleven… De voorstelling is voor kinderen vanaf 8 jaar en is non-verbal.

Geschiedenis, legende, mythe? Of gewoon het drama van de tijd, het drama van ergens zijn en leven in plaatsen en tijden. Mehrzad Kateb nodigt je uit, in een voorstelling zonder woorden, om een marionet te ontmoeten die zich afvraagt wat drama is. Het creëren van het moment is ook het creëren van theater. Een theater van de herinnering of een theater van actie en het heden?

In het kader van het JEM festival 2024. Met de steun van het Rayonnement van de Fédération Wallonie-Bruxelles, het Image de Bruxelles, de Loterie Nationale en het Geweest van Elsene.