Nocturnes x Design Museum Brussels

• Evenementen

De Nocturnes zijn terug in het Design Museum Brussels! Kom voor een avond de verborgen schatten in de reserves van het museum ontdekken samen met een lid van het museumteam, of bezoek de tentoonstelling Olivetti · Folon met een gids.

Als je altijd al hebt willen tekenen zoals Folon, dan is dit je moment. Doe mee met MC Leti Confetti (Grafik) en DJ Gelukwens (AB, Humo) aan een Folon Drink & Draw editie, in een creatieve en gezellige sfeer.

Wil je meer weten over de vereniging Facile à Lire et à Comprendre (Gemakkelijk te lezen en te begrijpen)? Het FALC​.be team zal deze avond aanwezig zijn om je te helpen deze unieke methode voor mensen met een verstandelijke beperking te ontdekken.

Onze permanente tentoonstellingen, the Plastic Design Collection en belgisch design belge, evenals de tijdelijke tentoonstelling Olivetti · Folon en de installatie Julien Renault - The story behind the Pastis collection, zijn de hele avond geopend.

Honger of dorst tijdens de avond? Geen zorgen! We hebben alles voorzien. Er zal een foodtruck zijn om je smaakpapillen te verwennen.

Bereid je voor op een avond vol ontdekkingen, ervaringen en plezier!

Programma :

In de museumreserves (40′ - reserveren verplicht): 18u30 (FR), 19u30 (NL), 21u00 (EN)
Flash bezoek: Olivetti · Folon (30′ - reserveren verplicht): 18u (NL), 19u (EN), 20u (FR)
Drink & draw – Editie Olivetti · Folon: van 19u30 tot 21u30
Gemakkelijk te lezen en te begrijpen” onder de aandacht brengen: van 17u tot 22u
MyMachine – small dreams, big ideas 2023-2024: van 17u tot 22u

Reserveren kan op de website van Brussels Museums Nocturnes (https://nocturnes.brussels/fr/). Je vindt er ook het volledige programma.